Göteborgs horse show

Inlägget publicerat 2011-02-28 klockan 19:43:50
Var ju i Göteborg i lördags på Gbh mässan. Där var verkligen FÖR mycket grejer ;)
Köpte endast detta:


Schabrak till Chess, ÄLSKAR DET!


20 kr/st haha. Behövande iaf ;)


Ed hardy tröja, 2 för 280 ;)


Ed hardy tubtopp!

Ut och promenixa

Inlägget publicerat 2011-02-28 klockan 17:27:09
Nu ska jag ut & gå med bästa Amie :D

Lovet spenderat i stallet

Inlägget publicerat 2011-02-25 klockan 10:37:06
Ja jag har varit lite oaktiv här men det är för jag mestadels har varit i stallet & haft det supermys & kul! Har fotat lite till er iallafall ;)



Louise & Shirk


Louise & Shirk


Shirk


Panthero


Chess - sovdags haha?


Chess


Chess


Chess luktar på nätet som brukar vara så farligt när vi rider förbi ;)


Shirk


Shirk


Ellen & Dalle


Louise & Shirk

Stallet med Lulu

Inlägget publicerat 2011-02-21 klockan 11:40:47

Drar till stallet vid halv ett, ett med Louise! ;)

Härlig runda

Inlägget publicerat 2011-02-20 klockan 20:25:53

Denna kväll blev det att ut & gå med bästa amie, samma runda som vanligt bara för att den är bäst, och mörk... ;)
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra ;)

Supermysig ridtur

Inlägget publicerat 2011-02-20 klockan 16:19:16
Det blev en supermysig OCH superlång ridtur i det fina vädret, stolt över de snälla hästarna idag ;)


Söta & bästa Chess


Roooompa


Shirk


Morgon hos Tina

Inlägget publicerat 2011-02-20 klockan 07:54:50


Den här utsikten har vi då utanför vårat hus på morgonen, mycket mycket mysigt! Och himeln är blå & det ser ut att bli bra väder hela dagen - jag är på toppenhumör! :D

Ska till stallet halv 10 - 10 med Louise & Ellen, ska bli skoj som vanligt :D


Nu blir det bowling

Inlägget publicerat 2011-02-19 klockan 14:09:16
Ska snart åka till kristianstad med familjen och bowla, sen blir det nog att glo på melodifestivalen med good peoples haha ;)

Månen var så jäkla fin igår förresten, stod ute i t-shirt, shorts och skor när jag fotade så det blev inga toppenbilder direkt... ;)

Armband

Inlägget publicerat 2011-02-19 klockan 13:04:45

Beställde ju kläder från H&M för några dagar sedan, hade tydligen beställt även detta armband hihi ;) Blev ju som en liten överraskning! Men fint är det :)

 


Älskling

Inlägget publicerat 2011-02-18 klockan 18:19:46

Snart kommer förhoppningsvis min älskade Linus, saknar honom! :O
Och så måste man ju gratta till körkortet hihi, duktig pojkvän man har <3

Slå det ni

Inlägget publicerat 2011-02-18 klockan 17:41:28


Hugo byggde upp ett fint litet torn med golfbollar & jag passade på att ta foto ;)


Planer för mitt hår

Inlägget publicerat 2011-02-18 klockan 14:42:05
Jag är en sån som färgar håret hela tiden, men det kan jag inte hjälpa! Plus att jag varit svart/brunhårig ett halvår snart! Duktigt va? :)

Men jag har lite planer inför våren & sommaren. Jag vill ha en brun/blond färg som på denna omgjorda bilden på mig:

blont
Kan detta bli bra tro? ;)

Hårinpackning!

Inlägget publicerat 2011-02-18 klockan 10:25:37


Provade använda hårinpackning igår när jag duschade, och idag mår mitt hår perfekt! Så det ska jag fortsätta med c.a 2 gånger i veckan :)

För övrigt så använder jag schampoo MED värmeskydd i, så jag slipper tänka på det :) Använder aldrig balsam utan har en leave-in som tillhör just det schampoot! :P

glitter
Och här är naggellacket jag använde mig av igår :)


New nails

Inlägget publicerat 2011-02-17 klockan 20:50:26


Med lite inspiration från Sara bjerstedts naglar så har jag nu målat dom lite sådär snyggt ;) Ja det är mina egna naglar, dom är ju lite ojämna så haha ;)

Nya skor

Inlägget publicerat 2011-02-17 klockan 20:27:51



Köpte dessa skorna idag på rean, 199 spänn! :) Mina "uggs" har ju 4 hål i sulan så det kommer in stenar stora som jordgubbar, inte skönt!

Bakat muffins!

Inlägget publicerat 2011-02-17 klockan 19:20:45
Jag har nyss bakat muffins med mamma. Ja det var jag som la i äpple i de sista men det var ju inte meningen att dom skulle se så GROTESKA ut... Don't blame me haha ;)

1









Ja.. ni ser ju själv vad dom liknar ;)

Gå inte ut!

Inlägget publicerat 2011-02-15 klockan 17:36:43
ni kommer att frysa ihjäl :'( det gjorde jag.

Kram på alla hjärtans dag!

Inlägget publicerat 2011-02-14 klockan 16:37:52


Ute & gått med Amie

Inlägget publicerat 2011-02-13 klockan 19:20:39
Nu har jag varit ute och gått den gamla vanliga rundan med Amie, ÄLSKAR den rundan, och ÄLSKAR att gå den med Amie ;)

Nu blir det att duscha, lägga på en ansiktsmask, fixa naglarna, smörja in mig & bara ta det lungt!

(hatar att lägga ut inlägg utan bild, men så får det bli idag :D)

Godmorgon på er!

Inlägget publicerat 2011-02-12 klockan 09:04:09
Jag somnade klockan 20.00 igårkväll och vaknade 8 i morse, och jag mår toppen nu :D Vaknade dock några gånger inatt men "att somna om är bättre än att sova" Tycker ni inte det? ;)

Det är lite tråkigt att jag inte kunnat blogga sedan i tisdags, för internet har legat nere..

Men iallafall, här är grejerna jag beställt:
Och det andra kommer jag beställa väldigt snart ;)

Nu måste ni hjälpa mig!

Inlägget publicerat 2011-02-08 klockan 12:28:42


Väska 1



Väska 2



Väska 3

 


Sovit gott? För det har inte jag...

Inlägget publicerat 2011-02-08 klockan 08:37:44
Godmorgon på er! Först måste jag få ut min ilska på den här jävla stormen, jag har inte sovit ett dugg inatt för väggarna har knakat & det har låtit som om fönsterna skulle blåsa in :S

Sen har jag ont i hela min kropp, känner mig inte sjuk eller så.. Men antar att det är ifrån i Söndags när jag rev ner den där stora grenen när jag red, ni kan läsa om det längre ner ;) haha.

Det blev ingen skola för mig så idag blir det väl film & mys med kudden!

Komedi, action, thriller - vad som helst! ;)

Godnatt!

Inlägget publicerat 2011-02-07 klockan 20:05:28
Jag är sån som måste lägga mig klockan 9 på kvällen, inte senare för då orkar jag inte upp till skolan :O
Så nu ska jag plugga färdigt inför turism provet imorgon och sedan ska jag göra min kvälls gymnastik & gå och lägga mig efter det ;) Brukar somna till Family Guy, Simpsons eller Chuck haha!


Här får ni en bild på Dalle, som räcker ut tungan åt mig ;)

Dagens parfym

Inlägget publicerat 2011-02-07 klockan 19:32:58
Denna parfymen hade jag på mig idag, och den är en av dom som jag använder mest. Den luktar så sött ;)


Britney Spears - Fantasy

Min mamma är för söt!

Inlägget publicerat 2011-02-06 klockan 21:35:00
Mamma har varit på Nova i helgen & så fick jag dessa leopard sötsakerna:


Leopard scarf



Leopard strumpor



Leopard roller

Dagens händelser

Inlägget publicerat 2011-02-06 klockan 20:20:43
Först blev det stallet klockan halv 1, och vi red en händelserik runda och jag höll på att flyga i backen två gånger (?) Ena gången fastnade jag i en gren och flög i väg i full galopp liggandes på ryggen ;) Det var en chock kan jag säga!


Bild på mig & Lillponnyn idag!



Sedan gick jag och emma till Sölvesborg för att sola lite grann för att sedan promenera hem igen ;)


Blev en 20 minutare, mer klarar jag inte av ;)

Kläder från H&M

Inlägget publicerat 2011-02-06 klockan 10:06:48
Jag tycker personligen att H&M har fått in en hel del snygga kläder, dels basic linnet som är V urringat!
Här är några av grejerna jag tänker beställa ;)


Direkt länk till H&M shop online: http://shop.hm.com/se/start

Vill du ha fina äkta naglar?

Inlägget publicerat 2011-02-06 klockan 09:10:04
Jag som ogillar akrylnaglar & alla sorters lösnaglar har hittat ett sätt att få ha fina naglar jag också! Produkten kommer från Sally Hansen & är ett sorts genomskinligt nagellack som gör att naglarna repareras OCH växer. Jag har provat många olika men denna är den som fungerat bäst! ;)



Föst applicerar jag "nailgrowth" och sen målar jag på med mitt favorit nagellack!

Dag i stallet med Louise

Inlägget publicerat 2011-02-02 klockan 20:33:22
Idag drog jag till stallet med Louise ;) kul som vanligt!
Fotade även lite grann:

x
Picasso

c
Chess

gh
Liten Picasso, Stor Dalle

m
Picasso

RSS 2.0