Not my day

Inlägget publicerat 2011-03-31 klockan 22:00:36
Inte min dag direkt idag heller. Skulle kunna stanna hemma imorgon, stänga in mig på mitt rum och rymma ifrån verkligheten. urrrhhh....

Vad ska jag säga?

Inlägget publicerat 2011-03-31 klockan 19:16:31
...

Jag är med i tävling

Inlägget publicerat 2011-03-31 klockan 18:59:56

Jag är med och tävlar hos Emma, direktlänk till tävlingen: http://emmapetttersson.blogg.se/2011/march/fototavling.html#comment

Hemma

Inlägget publicerat 2011-03-31 klockan 15:10:58

Facelook idag ;)

Powerpoint är kul...

Inlägget publicerat 2011-03-31 klockan 13:34:37
... Eller?

Stallet & plugg

Inlägget publicerat 2011-03-30 klockan 21:11:38
Hemkommen från stallet för någon/några timmar sedan, blev att fixa stallet & mysa med pollarna :D

Nu hade jag tänkt plugga, men här får ni en bild på Sötaste Picasso & Snyggaste Panthero

Silicea Orginal

Inlägget publicerat 2011-03-30 klockan 07:01:15
Godmorgon förresten, sovit gott? :)

Nu har jag slängt i mig en silicea kapsel och jag höll på att klökas!
Men nu är den nere iallafall & jag får tvinga mig i en sån varje dag.


Ppiller vs. Silicea kapsel - U S C H !

Godnatt

Inlägget publicerat 2011-03-29 klockan 22:10:00
Det blev några inlägg ändå - hoppas det uppskattades hihi :)
Puss & Godnatt på er :)

To my hair

Inlägget publicerat 2011-03-29 klockan 21:30:00
Detta har jag då köpt för att mitt hår ska bli bättre & få en fin färg, lyster & glans:


Silicea orginal - 1 kapsel om dagen (KAPSLARNA ÄR STORA SOM HUS)


Silverschampo - Mousse - Leave in (Bästa i hela världen)

Håret

Inlägget publicerat 2011-03-29 klockan 20:41:34




Jag blev nöjd iallafall :) Tack bästa syster <3

Dålig dag

Inlägget publicerat 2011-03-29 klockan 19:56:37
Detta har varit en allmänt dålig dag, är deprimerad helt enkelt...

Slingade håret idag iaf hos bästa syster <3

Inte hänt så mycket mer men jag har inte lust o blogga.

Kram

Bra låt

Inlägget publicerat 2011-03-29 klockan 07:09:17

Mysig tycker jag :)

Vistelse i stallet

Inlägget publicerat 2011-03-28 klockan 22:52:14
Idag blev det en jätterolig dag i stallet med Louise & Virre, riktigt skojigt var det ;) Här är några bilder som snällaste Louise har fotat (och jag någon enstaka ;))

































Alltså alla bilder är fotade av Louise (99% av dom) så kika in på hennes blogg: Louiseoden.devote.se

Off to the stable

Inlägget publicerat 2011-03-28 klockan 16:38:32
Nu bär det tydligen av till stallet, bestämde jag & Lulu nyss ;)
Blir en ridtur i det härliga vädret och louise som fotograf, wiiie :D

Ses snart sunshines!

TRÖTT!

Inlägget publicerat 2011-03-28 klockan 10:38:59
Jag är så j*vla trött, på folk som går runt och surar 24/7 och såna som inte uppskattar vad man gör för dom, Åt helvete med er säger jag bara.



ha ha ha

Hallå!

Inlägget publicerat 2011-03-28 klockan 10:09:56
Nu är jag vaken igen, var uppe och sjöng för mamma i morse och sen gick jag och la mig igen. Jag börjar ju inte förrän halv fyra! ;)

Nighty Night

Inlägget publicerat 2011-03-27 klockan 22:50:09
Usch har så ont i ögat och mungipan :'( Varför? Jo min söta pojkvän råkade först knäa mig och sen slå en fjärrkontroll på min mungipa så det började blöda. Du är för söt Linus, och du har dina speciella vis att visa din kärlek hi hi ;)

Börjar halv ett imorgon, så drar eventuellt upp till stallet på morgonen. Vi får se :)

Godnatt

Födelsedags present

Inlägget publicerat 2011-03-27 klockan 22:22:49
Nu vet jag vad min syster ska få - men jag vågar inte lägga ut det här ifall hon skulle få för sig att kika in här hihi ;)

Men min mamma fyller ju år imorgon, och hon ska få denna vasen (som är liknande av den kollektion vi har i glas):


H J Ä L P !

Inlägget publicerat 2011-03-27 klockan 16:19:24
VAD KÖPER MAN TILL SIN 32 ÅRIGA SYSTER?
Hon har 5 hästar, är frisör & älskar döskallar/ed hardy grejer.

Tips NÅGON?

Dagens bilder

Inlägget publicerat 2011-03-27 klockan 15:59:32
Eller iallafall några utav de 360 tagna tihi :D











Skönt med sol ute, blir så fina bilder då :D

Nu fryser jag...

Inlägget publicerat 2011-03-27 klockan 15:31:41
Alltid när jag kommer hem från stallet så fryser jag som en kyckling! Jag har iallafall inte ridit idag då jag inte mår så bra. Men jag fotade Ellen & Louise när dom red, men dom bilderna kommer upp lite senare ;)

Nu ska jag nog vila lite sen får jag se om jag orkar jobba ikväll, annars blir det på tisdag :)

Kram kram

What's the clock?

Inlägget publicerat 2011-03-27 klockan 09:11:29
Alltid samma sak med mig när jag ska ställa om klockan... Jag ställer om den men sen visat det sig alltid vara fel för att mobilen & datorn har redan ställt sig själv haha ;) Så vad är klockan nu? :O

Har väl inte sovit sådär hemskt mycket inatt... Linus kunde inte sova så han åkte hem, mamma hade fått matförgiftning och de räckte för att hålla mig vaken. Suck :(

Det blir att dra till stallet klockan 10 iaf, men jag vet inte om klockan är 9 eller 10 nu så haha ;)

Kram på er

Godnatt!

Inlägget publicerat 2011-03-26 klockan 22:30:00
Vet inte om jag sover nu? Men skriver ett tidinställt Godnatt inlägg till er hihi :D

Natti Natti

Lördags mys!

Inlägget publicerat 2011-03-26 klockan 18:19:44
Snart kommer älsklingen och då blir det lördags mys med honom tihi :D Solen skiner fortfarande in i mitt fönster, är det vår på riktigt nu? :D




Mys-outfiten :D "Queen of the night"

/Tina

Våffeldagen?

Inlägget publicerat 2011-03-26 klockan 15:45:17
Nej just det den var igår tihi, men jag körde på våfflor idag imed jag glömde det igår :D
Smaskens så gott det är!






Åt du våfflor igår? :D

Från ELF

Inlägget publicerat 2011-03-26 klockan 12:00:00
När jag kikade in på Lovisas blogg så såg jag att hon hade handlat från ELF, den sidan som jag kikat in på ett flertal gånger och sen bara glömt bort haha ;) Här är iallafall några grejer där ifrån jag skulle vilja ha:
(Alla bilder är tagna från www.eyeslipsface.se)


/Tina

Good morning sunshine!

Inlägget publicerat 2011-03-26 klockan 07:19:46
Åh vaknade nyss av att solen sken in i mitt fönster, blir på så glatt humör :D



Idag hade jag tänkt dra till stallet klockan 10, sen på eftermiddagen/kvällen blir det att ungås med Linus ;)

Kram

Godnatt!

Inlägget publicerat 2011-03-25 klockan 22:19:41
Tvekar ni på att jag gillar leopard?









Fortfarande tveksam? Jaja nu ska jag sova, Nattinatti på er :D


Dagens shopping

Inlägget publicerat 2011-03-25 klockan 21:30:00
Var ju i stan idag, och det blev en del inhandlat! De hade fått in jättemycket i stan, och det är flera saker jag kommer att köpa inom kort som jag inte köpte idag! :D


En skitsnygg blus/topp från Vero Moda


En jättesöt blus/topp från H&M


Vita skor från H&M


Ögonskuggs palett från H&M


Maybelline's nya mascara - Jag är sån som MÅSTE prova det som går på reklamen HAHA ;)


Och 6 rosa örhänge för 39:- ;)

En god middag

Inlägget publicerat 2011-03-25 klockan 20:24:57
Åt nyss en god middag med familjen, är för trött för att ens sitta vid datorn nu - så jag beger mig till soffan och kikar på Let's Dance :)


Potatisgratäng, lax & broccoli


Oredigerad, bara blixten av.

Tävla om en ONEPIECE!

Inlägget publicerat 2011-03-25 klockan 19:32:17
Jag är med i denna ROLIGA tävling hos LOVISA!
En har chansen att vinna en helt valfri ONEPIECE från www.chillunited.se
SÅ VAR MED NI OCKSÅ! ;)

Själv skulle jag vilja ha denna ONEPIECE i storlek M:

(Bild tagen från www.chillunited.se)

Facelook

Inlägget publicerat 2011-03-25 klockan 09:33:52

puss puss

Morrn på er!

Inlägget publicerat 2011-03-25 klockan 07:40:20
Vaknade av mig självt idag, toppen toppen! :D Nu blir det att fixa mig och packa sen bär det in till stan med Amie ;)

Kommentera gärna den nya designen!

/Tina

Inte trött?

Inlägget publicerat 2011-03-24 klockan 23:28:27
Jag är konstigt nog inte trött, vilade dock en stund förut efter skolan så det är nog därför jag inte är trött ;) Sitter och funderar på om jag behöver köpa något mer imorgon väl inne i stan, och inväntar även svar från pojkvännen vad han vill ha när han fyller år ;) Puss på honom iallafall :D

Ska nog duscha nu och sedan titta på 6an tills jag somnar, Natti Natti!


Inköpslista

Inlägget publicerat 2011-03-24 klockan 21:53:56
Imorgon är vi lediga från skolan, och jag & Amie har tänkt att dra in till stan ;) Känns som om jag mest kommer att köpa ifrån H&M - de har verkligen fått in många snygga kläder på senaste tiden, det GILLAS :D

Här är en del som önskas följa med hem:

Sen är det ju lite behövande saker som Mascara, puder, presenter osv. som ska köpas ;)

Ny bloggdesign

Inlägget publicerat 2011-03-24 klockan 21:11:03

(Bilder från Google)

Godmorgon

Inlägget publicerat 2011-03-24 klockan 06:06:22
Nu är jag vaken, ska upp och äta frukost, fixa mig och plugga lite mer på provet ;) Hörs senare

/Tina

Bla bla bla

Inlägget publicerat 2011-03-23 klockan 20:02:47
Sitter ju och pluggar på medeltiden, vilket är sååå roligt :D Eller inte.
Tur att det mesta sitter i huvudet - bara en koll till sen kan jag allt ;) Så får man hoppas på Mvg på provet också.. Har för övrigt fått Vg på Småföretagande & matte-proven nu i veckan. Och Excelprovet får vi reda på imorgon tihi :D


Bla bla bla.. Tycker NI att medeltiden är intressant?

/Tina

Love this song

Inlägget publicerat 2011-03-23 klockan 17:36:51
Denna låten är så bra, dock har jag kommit på mig själv att jag sjunger: Jag tog en smula för dig och fick en kula tillbaks - låter lite kul haha ;)


Vad tycker ni om denna låt?

Dagens parfym

Inlägget publicerat 2011-03-23 klockan 14:02:18

Idag bar jag denna goda parfymen som jag har fått av min älskade pojkvän :')
Avril Lavinge - Black star luktar riktigt gott, men är inte så stark vilket är bra ;)

/Tina

Vårjacka

Inlägget publicerat 2011-03-22 klockan 22:30:00
Sedan Sanna la upp denna jacka på sin blogg så har jag blivit minst sagt förtjust!
Jag vet dock inte riktigt om jag passar i en sån här jacka, men om den finns på H&M i kristianstad så ska jag ta mej tusan prova den ;) För nu behöver jag en vårjacka känner jag, så varmt som det var idag!

vårjacka

Tycker ni jag borde köpa den? Den är ju prisvärd så! Fast det är ju allt på H&M ha ha ha ;)

/Tina

Underbar eftermiddag, underbar Chess!

Inlägget publicerat 2011-03-22 klockan 21:36:54
Eftermiddagen i stallet kan inte beskrivas med ett annat ord än UNDERBAR! Solen stekte så man kunde gå i bara tjocktröja, hästarna var på humör och även vi ;)

Chess kändes FANTASTISK idag, och det känns som om vi två är på rätt väg. Och det får jag tacka min syster, Louise & Ellen för - Ni är bäst tjejer!

Jag har börjat hitta mina små knep får att få honom att gå som jag vill, och jag har börjat våga mer med hjälp av dessa tjejer. Känns även som att Chess litade på mig idag till 99 % vilket känns skit bra.

Här är några bilder från idag:
(busade & sprang med hästarna i hagen = träningsvärk imorgon ;))


Älsklings Chess


Dalle-man


Shirk, Chess & Panthero busar


Chess, han tror nog att han är en liten arab där med svansen ;)


Shirk in action


Shirk ser ett spöke?

Tisdag

Inlägget publicerat 2011-03-22 klockan 06:50:14

Godmorgon! Idag är det tisdag och jag har bara 3 lektioner, Turism, Matte & Administration (i think) ;) Går till klockan halv tolv.

Efter skolan tänker jag dra till stallet (MÅSTE KOMMA IHÅG ATT TA KAMERAN!!!)
Och sen ska jag plugga Medeltiden... suck.

Nu måste jag ta på mig och springa till bussen, puss puss!

/Tina


Godmorgon!

Inlägget publicerat 2011-03-21 klockan 08:00:00
Skola idag igen, men man får vara positiv ändå ;) Helgen spenderade jag i stallet & sedan hos min älskade Linus, som tyvärr var lite sjuk.. Krya på dig snutten :D


Älskar bara dig, min älskade Linus ♥

Hårförlängning?

Inlägget publicerat 2011-03-20 klockan 20:36:12
Jag ska ju ha hårförlängning sen igen när jag blivit ljus, det vet jag redan ;) Jag har provat fastsättning med LIM, TEJP & CLIPS. Men jag funderar på att prova microringar? Har DU provat det?


Vill ha svar från ALLA som har erfarenhet av MICRORINGAR

/Tina

Hemkommen

Inlägget publicerat 2011-03-20 klockan 18:14:28
Nu har jag kommit hem från jobbet, tog inte så lång tid idag så jag & pappa drog inom Eko och åt ;) Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, men jag är riktigt sugen på popcorn :D

Imorgon blir det utvecklingssamtal.. Intressant.

Hörs senare, kram kram
/Tina

Galen dag

Inlägget publicerat 2011-03-19 klockan 17:43:31
Ja det blev minst sagt en galen dag i stallet, eller rättare sagt ridturen blev galen :)
Syster red Shirk som var lugn och fin, Ellen red dalle som var GALEN rent ut sagt, och jag red Chess som var pigg som en mört och bockade, sen helt plötsligt la han sig ner i en lerpöl (?) c r a z y..
Så syster och jag bytte och då blev Shirk helt plötsligt helt trippad... Är det fel på mig? :P

Här är bilder på heztarna från idag iallafall:

Chess som njuter i solen


Chess biter Panthero i grimman


Shirk


Puss puss Panthero


Bus-Dalle

Objektiv till D3100

Inlägget publicerat 2011-03-19 klockan 12:00:00
Jag känner att jag skulle vilja köpa ett nytt objektiv till min Nikon D3100. Jag fotograferar mest hästar, t.ex hästar i rörelse och även hästporträtt. Vet du något som skulle passa mig? Så skriv en kommentar :) Tar emot ALLA förslag.


/ Tina

Godmorgon godmorgon...

Inlägget publicerat 2011-03-19 klockan 08:33:19
Vaknade nyss av att Ellen smsade mig, och så har jag svårt att somna om så det blir att stiga upp nu ;) Idag blir det att dra till stallet vid 11 tiden, sedan på kvällen kommer väl Linus får jag hoppas :D

Här är en bild på mig och Picasso igår när vi busade:

Så söt han är haha! Fotograferad av Louise Odén - Så ta och besök henne nu ;)

/Tina

Städa & Godnatt

Inlägget publicerat 2011-03-18 klockan 23:00:00
Tänkte jag skulle sova nu, men får nog röja undan sakerna på min säng först haha ;) Såhär ser det ut just nu:

Så godnatt på er, vi hörs imorgon :D kram kram

Tävling

Inlägget publicerat 2011-03-18 klockan 22:21:44


http://dressyrteam.blogg.se/2011/march/stor-tavling.html#comment

Jag är med i denna tävling, var med ni också ;)

Vilken färg?

Inlägget publicerat 2011-03-18 klockan 22:05:57

Tänkte jag skulle måla naglarna lite, för att skydda dom bara. Just därför tog jag med den äckligt gula färgen för jag ska ändå bara ha det över helgen haha ;) Så vilken tycker DU?

Let's Dance

Inlägget publicerat 2011-03-18 klockan 21:31:21
Satt och kollade på let's dance, och tycker verkligen att Tina ska åka ut.. Inte jag då tihi ;)

Vilken tycker du ska åka ut? ;)


Tina


Jessica


Eller Frank? ;)

Ke$ha?

Inlägget publicerat 2011-03-18 klockan 12:30:00
Jag blev lite chockad när jag såg bilderna, ser hon verkligen ut SÅ? :O


Sen får man kommentarer att "bättre det än att dom är trådsmala"? JA men hon ser ju ut som en människa med TANTKROPP och en ungdoms huvud?...

Godmorgon

Inlägget publicerat 2011-03-18 klockan 06:51:59
Äntligen är det fredag, jag tycker ändå att veckan har gått rätt snabbt? ;)

Idag har jag prov i matte - geometri, det ska nog gå bra.. Tycker jag kan det mesta av det :) Tänkte jag skulle till stallet idag men blir nog inte att rida pga snön :( Och sen ikväll ska jag väl bara mysa framför tvn.

Nu är det bara 11 dagar kvar tills jag ska slinga håret, spännande spännande. Det ska bli skönt med lite förändring nu :) Sen blir det BLONT! ;)

Ha en bra dag!
/Tina

Godnatt på er!

Inlägget publicerat 2011-03-17 klockan 23:03:48
Nu har jag suttit o pysslat med en bloggdesign hela kvällen, är väldigt trött nu för en gångs skull :D

Natti natti :)

Tävling

Inlägget publicerat 2011-03-17 klockan 21:12:32
Eftersom min stallkompanjon är med i så många bloggtävlingar så kan väl jag med vara det? ;) Eller hur LULU?


http://lmochhb.blogg.se/2011/march/for-att-ge-bloggen-en-liten-rivstart.html#comment

Jag är med i tävling

Inlägget publicerat 2011-03-17 klockan 21:02:23


Http://Brusella.blogg.se

Vilket skitväder

Inlägget publicerat 2011-03-17 klockan 16:46:43
Här sitter man inne vid datorn och fryser av att bara titta ut! Och snön har lagt sig - F A N! :(

Bad iallafall mamma köpa hem choklad till mig som jag kan gotta mig med framför tv:n, medans det är skitväder ute...

Håller förresten på att göra en bloggdesign till en tjej, var sugen på att kladda lite i photoshop så det blev det perfekta tillfället :D Och samtidigt så gör jag ju någon glad (förhoppningsvis)
/Tina

Morrn morrn!

Inlägget publicerat 2011-03-17 klockan 07:07:50
Så pigg jag är? Och klockan ä bara 7 ;)
Idag har jag prov i excel, sen bara vanliga lektioner. Ska nog inte heller göra något speciellt när jag kommer hem? Får se om jag drar till stallet & hälsar på heztarna hehe ;)

Mer uppdatering sen


Hörde att det skulle snöa idag? Då flyttar jag till hawaii, punkt slut.

Puss puss

Ang. mitt hår

Inlägget publicerat 2011-03-16 klockan 21:27:11
Nu måste jag skriva av mig lite.. Jag är så jävla mån om mitt hår, jag duschar det bara vartannan dag, jag fönar aldrig det, jag plattar aldrig det, jag färgade det brunt bara för att det skulle "läka" och börja växa, jag har ätit b-vitaminer och piller som ska göra att hår växer men FAN HELLER! Det har gått ett halvår nu och det känns precis som förut, slitet, färgen trillar av snabbt och det växer INTE.

Då känner jag såhär att jag lika bra kan vara blond och snygg, istället för brunett och ful - för det är så jag känner just nu.


Seriöst, vilket är snyggast på mig? Blont såklart... Så nu jävlar.

Har beställt tid hos min syster den 29 mars och då lägger jag i så många blonda slingor det går, utan att det ska bli orange och utan att det ska slita allt för mycket - men det är det ju redan... Så det är starten på att bli blond.

/ Tina

Animering

Inlägget publicerat 2011-03-16 klockan 20:58:55

Haha det funkade visst att lägga upp animeringar här, skoj skoj! :D

Top 3 - snygga navelpiercingar!

Inlägget publicerat 2011-03-16 klockan 20:45:49
Här är top 3 (enligt mig) de snyggaste navelpiercingar som jags skulle vilja ha. Fast först kommer nog min rosa playboy piercing, men den får jag ju inte ta med ;)





Och här är top 3, roligaste, coolaste navelpiercingarna ;)


"Navelludd" haha


Ödla


Penis ;)

Så vad tycker ni om min topp lista haha? Alla går att köpa på min favorithemsida, kommentera för att få den ;)

AAAH

Inlägget publicerat 2011-03-16 klockan 17:21:27
AAAH VA DU ÄR IRRITERANDE.

Prov i småföretagande

Inlägget publicerat 2011-03-16 klockan 16:54:51
Idag hade jag prov i småföretagande, och det kändes bra för en gångs skull (?) ;) Det är ju bra. Har bara chillat & tittat på Project Runway, och måste säga att denna var riktigt snygg haha:


Grr.

Godmorgon!

Inlägget publicerat 2011-03-16 klockan 06:58:17
Skönt att vakna av sig självt idag med så man slipper höra den jävla väckarklockan ;)
Idag var det ingen fin soluppgång att fota så därför bjuder jag på några fina (Mobil)bilder från när jag var i Gran Canaria:








HEJ BRUNIS!

Nu blir det fixa sig, sen skola :(

/ Tina

Ännu en "låt"

Inlägget publicerat 2011-03-15 klockan 22:08:34
Ska gå och lägga mig, kan säga att jag älskar att somna till sånhär wierd musik. Donno why ;)


Natti natti ;)

Bilder från stallet idag

Inlägget publicerat 2011-03-15 klockan 19:40:26
Har varit en trevlig dag i stallet med Ellen idag, hästarna var toppade och Picasso busade en hel del ;)
Här är lite bilder:


Shirk & Picasso


Ellen & Shirk


Panthero & Dalle


Panthero & Dalle


Panthero & Dalle

Panthero & Dalle

/ Tina

Mmm Cola

Inlägget publicerat 2011-03-15 klockan 12:24:32
Blev lite sugen på cola nu innan jag ska kila iväg till stallet, och det blir tusen gånger godare med två sugrör i! Mums ;)




Foto: Jag ;)

Morgon igen...

Inlägget publicerat 2011-03-15 klockan 06:56:44
Skulle inte natten kunna vara lite längre så jag kan sova mer? :(
Som tur var kikar solen fram, vilket gör mig lite pigg ;)


Just nu mittemot vårt hus.

/Tina

Superbra låtar!

Inlägget publicerat 2011-03-14 klockan 18:07:36
Gillar faktiskt inte orginalet, vet inte riktigt varför - men denna är riktigt bra ;)


Denna är med riktigt bra!

Vad tycker ni? ;)

Hemkommen från skolan

Inlägget publicerat 2011-03-14 klockan 16:32:09
Nu är jag hemkommen efter att ha gått hem med Amie snuttan, hade tänkt dra till stallet men det blev ändrade planer ;) tur man inte stressade som en ko *host*

Nu blir det att ta tag i och tvätta lite kläder, städa rummet och kanske måla naglarna eller något. Dra ut på tiden helt enkelt ;)


Här får ni en jättegammal bild på mig och min gamla katt Smirnoff, så söt var han :O

/ Tina

Skola?

Inlägget publicerat 2011-03-14 klockan 07:05:18
Ush nej jag orkar inte :(

Nyduschad!

Inlägget publicerat 2011-03-13 klockan 21:07:47

 

Nu är ja nyduschad o fin, la även en ansiktsmask - lika snyggt varje gång ;)

Blir nog sängen nu, natti natti!

 

/ Tina

 


Ute & gått med Amie

Inlägget publicerat 2011-03-13 klockan 19:42:27
Nu har jag, Amie & Gaylord varit ute och gått den vanliga rundan, skönt! :)


Här är en bild på mitt öga, för er idiotas som inte tror på att jag har grönt i mina ögon haha ;) rätt hett eller vad tycker ni?

/Tina

Stallet idag

Inlägget publicerat 2011-03-13 klockan 15:54:08
Fotade lite idag:

Shirk


Cp Shirk


Panthero & Shirk


Hästarna hjälpte pappa o virre att snickra ;)

Hemkommen från stallet

Inlägget publicerat 2011-03-13 klockan 15:33:55
Nu har jag kommit hem från stallet, käkat middag och nu hade jag bara tänkt slappa lite. Sov ju ingenting inatt :(

Senare blir det att städa rummet, ut & gå med Amie och sen lägga en ansiktsmask!
Ha en bra söndag! ;)

/Tina

Här får du!

Inlägget publicerat 2011-03-13 klockan 10:46:01
Här får du ett litet inlägg, en bild och en länk Louise haha :D
Bilder från en vårig & jättemysig dag i stallet!


Louise, Virre & Ellen


Kippe, visar tänderna ;)


Syster lagade pallen


Louise & Kippe-mys


Kippe glad haha


Shirk


Chess, så ren & fin ;)


Picasso

LULU LULU LULU LULU LULU LULU LULU LULU LULU LULU LULU LULU LULU LULU LULU

Skridsko åkning

Inlägget publicerat 2011-03-09 klockan 20:20:51

Drog till stallet igår i det fina vädret och red först en sväng på Chess, kan ju inte påstå att det gick så bra ha-ha. Kom en bil med släp & två lastbilar... Resten = panik artat! ;) Ingen avtrillning iallafall.

Sen släppte jag in hästarna på kvällen med, då smet panthero ut för min stackars far hade noll koll på staketet. Men han gick in till maten lika fort igen ;)


Idag har vi åkt skridsko med klassen, vilket var skoj haha. Foto: Veronica ;)

Åt även på lasses med min älskling, namnam!

/Tina


Godmorgon!

Inlägget publicerat 2011-03-07 klockan 06:48:24
Måndag nu igen, och det betyder skola... 10 minusgrader men det ser ut att bli lite sol idag - jag hoppas faktiskt på det ;) Har för mig att jag har prov idag, någon svenska uppsats som ska göras på 2-3 timmar? hmm..

Jag slutar halv 4 idag så jag ska gå hem med Amie och sedan blir det nog stallet ;)

4efg
Och Den 29 Mars blir det att slinga håret i massa blonda slingor, här är en gammal & oredigerad bild på när jag var blond - snyggt va? ;)

/Tina

Godnatt!

Inlägget publicerat 2011-03-06 klockan 22:06:31
Ska nog ta och sova nu, och drömma om min älskling!

En smygbild från en av de första gångerna vi träffades, aw! Jag älskar dig Linus, alltid du & jag ♥


Ute & gått i 3 timmar!

Inlägget publicerat 2011-03-06 klockan 19:29:53
Vid kvart i 4 stack jag ut & gick med Emma, och på samma vända så tog jag en extremt lång runda med Amie ;) Allt detta tog 3 timmar - Jag är helt slut ;)


Lite halvdålig bild från när jag kom hem från den "lilla" rundan ;)

Aj, Chess då!

Inlägget publicerat 2011-03-06 klockan 14:03:26

Insåg att ungefär när denna bild togs så gjorde chess ett jävla stort rivmärke på min rumpa/rygg. Det gör riktigt ont fortfarande - upptäckte rivmärket igårkväll :O Och natten innan det så kunde jag inte sova för att lappen på pyjamasen skavde (trodde jag) men det var ju då detta jävla rivmärke ;)

Nu blir det bio!

Inlägget publicerat 2011-03-05 klockan 15:11:02




Sen kommer pojkvännen ;)


Red en sväng idag!

Inlägget publicerat 2011-03-04 klockan 21:33:23
Red en sväng idag med Louise, efter det fixade vi stallet & släppte in pollarna ;)
Vi fotade även lite grann! Skills på mig som hann trycka på självutlösaren, springa till hästen, sitta upp och sen se fin ut ;)


Chess & jag, Shirk & Louise


Chess & Jag, Shirk & Louise

Shirk & Louise


Chess & Jag


Chess & Jag


Chess & Jag


Chess & Jag, Shirk & Louise


Chess kliar sig - PÅ MIG AWW


Myshäst :D


Chess kliar sig... Don't ask what i'm doing ;)

Hissa

Inlägget publicerat 2011-03-04 klockan 07:10:23
Måste säga att jag hissar Septembers album Love CPR! Här är Ricochet:


Fast "Hands up" är ju b e z t ;)

Härlig dag i stallet

Inlägget publicerat 2011-03-03 klockan 19:04:54
Det är äckligt kallt ute men det blev 2 mysiga ridturer idag med Louise! En sväng på Chess och en på Picasso, mycket mysigt! Här kommer några bilder Louise fotade ;)















Alla bilder är somsagt fotade av Louise med min kamera, Nikon D3100 ;)

Bilder från Ghs

Inlägget publicerat 2011-03-02 klockan 21:13:02



d

s





Äckligt snygg frieserhäst var där, en riktig dröm alltså! ;)

BESÖK PÅ JYSK

Inlägget publicerat 2011-03-02 klockan 20:10:03
Idag drog jag, älsklingen och någon konstig jaevel till jysk och köpte nya KUDDAR till Linus :D Omnomnom ;)

Nu ska jag duscha och sova, inget annat för mig :O


Bild på mig & Picasso, vet inte vad jag sysslar med? mitt ben? x)

/Tina

Red lillen idag!

Inlägget publicerat 2011-03-01 klockan 21:45:17


Drog till stallet vid ett med Ellen idag, fick bli att rida på Picasso idag och Ellen på Chess eftersom Dalle fortfarande hade feber & var lite slö :/ Skojig liten ponny måste jag säga!

RSS 2.0