Skridsko åkning

Inlägget publicerat 2011-03-09 klockan 20:20:51

Drog till stallet igår i det fina vädret och red först en sväng på Chess, kan ju inte påstå att det gick så bra ha-ha. Kom en bil med släp & två lastbilar... Resten = panik artat! ;) Ingen avtrillning iallafall.

Sen släppte jag in hästarna på kvällen med, då smet panthero ut för min stackars far hade noll koll på staketet. Men han gick in till maten lika fort igen ;)


Idag har vi åkt skridsko med klassen, vilket var skoj haha. Foto: Veronica ;)

Åt även på lasses med min älskling, namnam!

/Tina


Postat av: sara

fin header och blogg :) var gör du dina headers och gör runda kanter på bilderna?



kika gärna in på min blogg och lämna gärna en kommentar :)

2011-03-15 @ 17:54:08
URL: http://sarajuuso.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0